Translate

Florence

15:00:00 Unknown 11 Comments

Florence je jedna z mála pop speváčok , ktoré ma zaujali svojou netuctovou tvorbou,prejavom,hlasom a vzhľadom.Na rozdiel od jej kolegýň, ktoré sú teraz ,,IN ´Florence je hudobne daľeko pred nimi. Nejdem tu rozpisovať a nadávať aký je hudobný priemysel sviňa a , že všetko je len biznis a veľké prachy.No ked ide o naozajstné hudobné umenie, tak Florence je jedna s tých, ktoré si určite  zaslúžia naozaj veľký obdiv.Takže asi takto si predstavujem inteligentný pop.
Pozrite si video, ktoré prikladám. Naozaj dokonalé vystúpenie.
ps: nový článok na rockforeverandvogue

11 coments:

robertatherimbaud.com povedal(a)...

Ja Florence veľmi uznávam.

Petra povedal(a)...

Florence je úžasná!
ten její hlas

Kik:) povedal(a)...

je štýl,songy,osobnosť...proste milujem ju!!ona je NIEKTO:)

Simone povedal(a)...

úžasná je ! :)

Bonnit-S povedal(a)...

pred niekoľkými dňami som mala F and M day, a tak som rozmýšľala, že tiež o nej urobím post, ale si ma predbehla :D je nadčasová a krásna :)

stylish fox povedal(a)...

No tak toto je celkom zaujímavy tip!

Káťa povedal(a)...

Miluju!

Mischel double W povedal(a)...

ja ju milujem, a ten jej jedinecny hlas ♥

Čajová povedal(a)...

osobnosť s krásnym hlasom..

cajova.blogspot.com

Made by Boy povedal(a)...

ona je fakt že dobrá... vždy keď ju počúvam, som niekde inde, mimo reality...

-- povedal(a)...

nejlepší zpěvačka!