Translate

Hello! I´m Zombie Boy

19:29:00 Unknown 14 Comments

Určite poznáte Zombie boy-a Ricka Genesta, ktorý má potetované celé telo.Rick sa objavil aj v kampani T.MUGLERA.Ja nechápem prečo, ale mňa ten jeho pohľad strašne hypnotizuje a musím sa priznať, že sa mi veľmi páči.Určite viac než polovici z vás bude pripadať odpudivý, ale ja z neho jednoducho nemôžem.Big like.

14 coments:

stella povedal(a)...

Je umeleckým dielom, o tom niet pochýb.

Anonymný povedal(a)...

je úžasnej, zbožňuju ho.. thumbs up pro něj ♥ :))

Káťa povedal(a)...

aaa Božíí <33333

Unknown povedal(a)...

http://www.libise.cz/2011/12/co-dokaze-make-up-video/

videla si toto video?? tam je uplne na nespoznanie....

:))

Nina povedal(a)...

úžasný je :)

Mischel double W povedal(a)...

ma velmi silny pohlad, hlavne je unikat-doslova zijuce umelecke dielo .

Bonnit-S povedal(a)...

podľa mňa je neskutočne sexy :D

Ver povedal(a)...

ja ho milujem!!!podla mna je sexi..neviem no..ale neviem či si videla to video čo robil reklamu na make up a jeho celého zatreli a vyzeral ako keby nemal tetovania,,a tiež bol sexi.ale takto je viac

stylish fox povedal(a)...

Wou Mugler to úplne vyhral! Parada!

Talonova žena povedal(a)...

já když se na něj podívám tak mě napadá že "ťuťůů" :D

Čajová povedal(a)...
Cheryl DeLarge povedal(a)...

Podľa mňa je nielen kus umenia, ale je aj krásny, príťažlivý, má priam božskú dokonalú tvár...

vydala by som sa zaňho...weird but hot

Skodulka povedal(a)...

Mě se začal taky líbit :D sice bych něco takového doma nechtěla, ale takhle na fotkách působí neodolatelně..! :D

Unknown povedal(a)...

ja by som si ho aj za muža vzala :D