Translate

Britania U are so cool!

19:51:00 Unknown 9 Comments

Nechcem aby tento blog bol len o móde.Neznášam stereotyp a ani otrieskané príspevky vkuse o tom istom.Aj tak svetla na fotenie je málo.Plus veľké mínus.Som doma  lebo mám kiahne :D.No áno kiahne.Už som ich síce mala ako decko, ale čo čert nechce mám ich znova.Som ale rada, že sa konečne môžem vyspať doružova a že mám na seba čas.Že si môžem robiť čo chcem a kedy chcem (síce len doma lebo mám karanténu hahaha).....shit! I hate my work :-/....ale nie o tomto som chcela.....chcela som....
no nieje úžasná?....strašný rock n roll!

9 coments:

Petra povedal(a)...

takovouhle bych chtěla do pokoje!
tak ať se ti to brzo spraví :)

Lizzy povedal(a)...

najlepšia!

Simone povedal(a)...

skříňka je pěkná ! :)

Zvu tě ke mě na giveaway

Vanda povedal(a)...

aa ta je krasna!

Čajová povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Čajová povedal(a)...

krásna!..najmä nie je gýčová! :-)

cajova.blogspot.com

VeS povedal(a)...

Miluju UK! :)

Lucy povedal(a)...

Vypadá skvěle,ale k mému stylu bohužel neladí.
http://thepartyrock.blogspot.com

stylish fox povedal(a)...

pecka!