Translate

DIY rock t-shirts

15:17:00 Unknown 10 Comments

Moja veľká vášeň je kresliť si logá kapiel na tričká.Je to najjednoduchší spôsob ako si vyrobiť tričko podľa svojich  predstáv a v podstate za facku.
Potrebujeme:
100% bavlnené tričko
farby na látku
zručnosť ;)
Po zaschnutí sa potom farba fixuje žehličkou asi tak 5minút.Výborne drží a pri praní neodpadáva.
Farby si kupujem u nás v BB u jednej známej, ktorá má obchodík s maliarskymi potrebami, ale našla som vám ich na nete aj tu   www.m-arti.com

10 coments:

Misha povedal(a)...

udelej mi taky ! :D

Petra povedal(a)...

to je skvělý , taky bych brala!

Luczynka povedal(a)...

Taky ráda miluju na trička:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

Domček povedal(a)...

sú skvelé, šikovná si :) zbožňujem maľovanie na tričká, aj teraz na vianoce každému vyrábam :D

Čajová povedal(a)...

šikovná! moc pekné! :)
ja som si volakedy takto vyrabala..ale upustila som od toho skrz toho ze nemohli ist ani do pracky..a ak sa podarilo napis-obrazok popukal..a bolo.

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Pavlina povedal(a)...

vyrob mi taky nějaký prosím :) jsou skvělý obě

Káťa povedal(a)...

ty jsi ale šikovná!!.)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)))

Evča povedal(a)...

Mötlec Crüe!! <3 <3

Unknown povedal(a)...

perfektná kapela