Translate

New in jewelry

18:40:00 Unknown 11 Comments

Tak nejak som to nestíhala odfotiť, ale v poslednej dobe si frčím čisto na striebornom kove :). Hlavne náušnice v tvare kríža, ktoré som si objednala z Asosu a malé flaštičky nebezpečného prášku :D.Slniečko ešte musí dostať retiazku :)Náramok som kúpila v SIXe .Mali totiž všetko na polovicu.Túto bižutku najradšej nosím čisto k čiernemu oblečku.Krásne to svieti :)

11 coments:

Petra povedal(a)...

ty náušnice jsou perfektní!

Jeannette povedal(a)...

Ty naušnice jsou superskvělé..

Bonnit-S povedal(a)...

ja som na tom podobne ako ty :)

stylish fox povedal(a)...

presne také kríže zháňam...takže asos? :)

Unknown povedal(a)...

áno áno Asos,asi len 8euro stoja :ˇ)

véčko povedal(a)...

neviem prečo som si myslela, ze tie krize su odomna :D konkurencia ako asos neznie dobre :D

Unknown povedal(a)...

do prdy ja som zabudla že to máš aj ty mohla som od teba :D

Luczynka povedal(a)...

Ty kříže jsou bezva!:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

Sabi povedal(a)...

všetko pekné, hlavne naušky ;)

Čajová povedal(a)...

krásne si pokúpila..oči mi behajú najmä na náramok ;-)

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

robertatherimbaud.com povedal(a)...

Ten náramok sa mi veľmi páči:)