Translate

Who´s Boss?........Kate Moss!

17:34:00 Unknown 15 Comments

No takže na úvod.O tom, že Kate robila reklamu na rúž od Rimmel vie snád každý.No stále ma zaujímalo či si ja ako snedý typ môžem dovoliť takú klasickú červenú.Neuvidíš-nevieš!Dnes som si ho teda kúpila a v robote bola nuda tak som ho aj vyskúšala.Na moje prekvapenie to nedopadlo až tak strašne ako som si myslela.Páči sa mi na ňom , že nemám pocit suchých pier a oceňujem jeho matnosť.Čo myslíte mám ho nosiť? :)
Celkom sa mi zapáčil.Pekné osvieženie môjho nahého make-upu....





15 coments:

Lizzy povedal(a)...

nádherné fotky,v snehu ak sa nemýlim ;) a určite ho nos,veľmi ti ide!

Ceady povedal(a)...

kráska

Lucie Šumová povedal(a)...

hezký, asi si ji nakonec taky koupím. mě se líbí odstín 03 :)

Anonymný povedal(a)...

pripomínaš mi The Veronicas :) sekne ti moc..

Nikolas povedal(a)...

i want your lipstick on my face :) :-*

Anonymný povedal(a)...

vypadá to skvěle :)

Mia povedal(a)...

veľmi ti pristane..určite ho nos!:)

Bonnit-S povedal(a)...

podľa mňa ti neskutočne pristane :)

Unknown povedal(a)...

mne sa pacil ten tmavy ale s tym vyzeram ako smrt

Čajová povedal(a)...

..ten rúž je za tu cenu úplne skvelý! aj farba ti svedčí..

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

lovelovelove that color!! I own the same one and I'm in loveeee <3
It really looks good on you! You're beautiful!


x

TAKE A HIT povedal(a)...

Ta barva je úžasná!

A přeju krásné Vánoce a jen to nejlepší do Nového roku!:)

Gluu. povedal(a)...

moc ti sluší :) mám odstín 03 a jsem s ní spokojená!

Anett Brownstone povedal(a)...

na té poslední jsi krásná bobku! :D

Unknown povedal(a)...

dakujem bobeček:-*:D