Translate

Fox on the Run

12:55:00 Unknown 10 Comments

Ukradla som mame kožuch.Rok výroby asi tak 80s-niečo.Je v ňom tak teplo, že by som to kľudne vydržala aj s krátkym tričkom :D K tomu kožené nohavice a moje obľúbené tak trochu cowboyky čo som si kúpila u Baťu asi pred 3 rokmi.Foťák zasa štrajkoval a rosil sa, ale tak ako tak sme to zvládli .Išli sme kúpiť môj narodeninový darček, ale nevyšlo nám to pretože parfumerka bola ako celý shoping zatvorená.Je to divné lebo oni majú otvorené aj ked padajú traktory a zrazu toto...blbci :P Tak vám prajem pekný zvyšok Vianoc :)

fur-mama,tshirt-F&F,leather pants-NY,bag:second hand,scarf:???

10 coments:

Shaki povedal(a)...

Moc ti to tu sluší.

Misha povedal(a)...

miluju te !!

Pavlina povedal(a)...

krásný, kožich ti sluší a písnička <3

kii povedal(a)...

presne v takom istom po mame kozuchu mam outfit post len je o co si svetlejsi.. ale mam pocit ze mi je velky :D

Eva Schön povedal(a)...

Ach, ten kožuch je dokonalý a neskutočne ti pristane!!

Čajová povedal(a)...

pekny..pasuje ti! len keby bol umely..ved vies ;-)

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Ejvi ✮ povedal(a)...

wow, jsi kočka!!! :)

Unknown povedal(a)...

dakujem za komenty :)

Mischel double W povedal(a)...

ten kozuch je jak pre teba stvoreny! nenormalne ti pristane ♥

IamXcessP povedal(a)...

Thanks for visiting my blog, you should come back sometime. I love that jacket!

http://iamxcessp.blogspot.com/