Translate

new in beauty

17:07:00 Unknown 10 Comments

Vždy som si vyberala lícenku broskyňovej  farby.Chcem ale už zmenu a tak som to riskla s ultracukríkovo perleťovým odtieňom od Bourjois  odtieň 34 ROSE D´ORE.Ked sa nanesie v jemnej vrstve je naozaj krásna:ˇ).Vždy ma na lícenkách štvalo, že na tvári nevydržia ani len pol dňa.Aspoň na mojej pleti nie.Mám totiž zmiešanú až mastnú pleť a urobiť si na nej dokonalý makeup, ktorý by vydržal celý deň je naozajstné umenie.Okrem lícenky som si zaobstarala aj púder od Max Factor CREME PUFF odtieň 13- Nouveau Beige.Krémovo jemná textúra púdru robí prirodzený vzhľad. Tento púder lahodí jemnou vôňou a na tvári je naozaj ľahučký.Páči sa mi, že nerobí efekt voskovej figúriny.
 Akú značku púdru a lícenky používate najradšej?Máte taký dobrý typ?Nejaký super odtieň?:)

10 coments:

Anonymný povedal(a)...

Těším se až tě uvidím nalíčenou. Mám hodně světlou pleť takže je někdy problém sehnat ten správný odstín pudru ale nedám dopustit na ty od Dermacol ;)

Dianna povedal(a)...

ja mám tiež dve z bourjois, jedna broskyňová (asi 72 ? ) a druhá ružová, obe sú super !som spokojná aj s krémovou z gosh a gélovou z essence, elf má tiež veľmi pekné :) a púder veľmi nepoužívam, ale keď už, mám rimmel match perfection a som spokojná :)

stylish fox povedal(a)...

Obidve vecičky mám a zbožnujem :) Lícenku mám už asi rok a stále jej je dosť :) Puder kráásne vonia a je veľmi hebký!

Unknown povedal(a)...

ja mam rimmel aj jedno aj druhe /nie ze by som sa nejak extra malovala/ ale jediny Rimmel ma dostatocne mrtvolny puder :)

Čajová povedal(a)...

Takže predsa si išla do rúžovej? :)
Bourjois je dobra znacka..a tato licenka tym padom.. Mala som sice iny odtien no bola som velmi spokojná..

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Unknown povedal(a)...

dakujem za komenty :))))

Bobinka Lastrange povedal(a)...

Tá lícenka je nádherná!
Ja používam paletu na lícenky, colour workshop. :)

Malá Dominika povedal(a)...

Ty se máš! :) Taková krásná kosmetika ;).

Unknown povedal(a)...

noo som si tentoraz dopriala takú lepšiu.v robote bola vianočná odmena!:D hh
dakujem

Dasha Soliman povedal(a)...

Ta tvářenka vypadá zajímavě. Já použivám tvářenku od Rimmelu a jsem docela spokojená. Jinak pudr používám Max Factor a jsem moc spokojená! :)