Translate

Looks that Kill

12:31:00 Unknown 10 Comments

V piatok som si tak v kľude išla domov z roboty a zastavila som sa v second hande.Mali všetko za 2€ tak som využila čas a namiesto čakania na stanici som sa pekne  hrabala v sekáči.Čo nevidím?!Kožák!Len mi tak očká zasvietili ked som zbadala, že je original koža a tvar totálne 80s.No nekúpto.Kožáčik bol bez ničoho.Čisto čierny bez ozdôb a serepetičiek.Ja som si ich tam z radosťou poprišívala a ešte mi ostali pyramídky zo starého opasku, tak som si ich dala kam sa len zmestilo.Musela som ešte odstrániť vypchávky z pliec a spadnuté rukávy som prišila vyššie k pleciam, aby som nevyzerala ako homelesák:D.Voalá!:) /,,/
trošku veľa fotiek neva :D
 

10 coments:

kii povedal(a)...

osobne by mi vadili rukávy.. ale kokooos za dve ečka no nekup to :D

Misha povedal(a)...

mojaaa toto je dokonalost !! rokenrool !!

Čajová povedal(a)...

Na parádu!..čakal na teba..

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Luczynka povedal(a)...

No vypadá skvěle!!!

http://Luczynky-world.blog.cz/

Bonnit-S povedal(a)...

a je super! :D

Mia povedal(a)...

tak to je fakt super nákup :)

Lucie Šumová povedal(a)...

tyjo!!! kalhoty!!

ALCOHOLS povedal(a)...

konečne originálna kožená bunda, ja hľadám už dlho nejakú ,ale nemám šťastie...a nechcem takú tu tenučkú za 50 ečiek z H&M alebo odkiaľ.

stylish fox povedal(a)...

tak ten je super! pekne si si ho dozdobila :) Brala by som..

Unknown povedal(a)...

Ďakujem za komenty holky.Moc si to vážim, pretože ten môj štýl veľa ludí nemusí-nechápe.
díky :)