Translate

New in....

12:44:00 Unknown 8 Comments

No.Akosi  nestíham fotiť svoje (nemám rada to slovo) outfity.Je skoro tma a ráno na to naozaj nemám čas.Takže kým bude zima budem ich prispievať len ked sa podarí :(.No kedže tento blog nieje len o móde snád to až tak nebude vadiť :) Dnes konečne zasvietilo slnko tak som vám odfotila moje minulo týždňové úlovky.Mrzí ma ale , že to čierne čudo na fotke  čo poriadne nevidno je šál, ktorý ma veľmi zaujal.Strieda sa na ňom klasická vlna a priehľadný silón .Svetrík  (cropped sweater) alá brnenie zo sekáča a dve tričká.Moja slabosť stupidné lebky :D Triko Guns n Roses mali v F&F-ku. Mali tam aj Beatles,Ramones a Rolling Stones.Cena tak akurát  od 12 až 15€.Oplatí sa.
Sú original merchandise.Momentálne ale skôr než na seba musím rozmýšľať čo kúpim rodičom ako darčeky.Ocovi som už kúpila DVDčko Rush .Máte dáke typy pre maminky? :D Vôbec netuším čo by sa jej hodilo.Kozmetiku už kupovať nechcem,toho máme celý rok akurát tak dosť.Čo ste kúpili rodkáčom vy?:)

8 coments:

Anonymný povedal(a)...

to tricko s napisom american rebel soul je paradne! je zo sekaca ci? :P

Unknown povedal(a)...

kujem,nie to je z Terranovi :D moc tam nechodím ale mama tam čosi hľadala a som ho zbadala na vešiaku posledné :)

Petra povedal(a)...

ty trika z f&f ka by se mi hodily , škoda že není nikde poblíž teda je ale určitě tam nebudou , a svetr je parádní :)

Mischel double W povedal(a)...

skvele skveleee, ja tiez nestiham ´outfity´ fotit bud nemam cas alebo nemam doma fotak :D to iste sa tyka aj novych veci heh, ale snad cez sviatky bude uz klud. noo ja to mam mamke snad najjednoduchsie co sa tyka darcekov :D kupila som jej nahrdelnik, nejaky ten topik, rukavice a sladkosti :) ty poznas svoju mamku tak vyskusaj nieco ;)

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Nikolas povedal(a)...

Ahoj na mojom blogu prebieha GIVEAWAY tak kuk keď chceš :)

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

ooooh I like those shirts <333

Unknown povedal(a)...

thanx Jenny :) /,,/