Translate

wtf

14:37:00 Unknown 3 Comments

Čo to znamená pre tento blog, že približne od 17tej hodiny je už hlboká tma??? Asi len to, že počet outfitov, ktoré zvládame odfotiť je nula. Ráno na to nie je čas a môj príchod z práce je už za tmy. Som s toho trošku smutná, lebo potom to tu len tak pláva kadejakými fotkami a to zasa nie je 100% cieľom tohoto blogu. Čo už.... s tým asi neurobím nič a ani toto sťažovanie mi nepomôže. Ja len aby ste vedeli, že prečo. ...
Pridávam sem teda pár vecí, ktoré sa oko mňa dejú. Napríklad, že som našla svoju stratenú DIY vestičku Hard rock Republica a aj na jeseň som si privykla nosiť šaty! Tie kvietkované som ulovila asi pred mesiacom v sekáči.To je na mňa fakt neobvyklé, lebo ja som čisto riflový typ (ked je kosa). Rozmýšľam, že ešte jedny by som si rada kúpila. 
Poraďte nejaký dobrý shop z netu! :) Niečo čo ešte možno nepoznám.
Prajem pekný víkend :)


3 coments:

L I N D A povedal(a)...

nemám rada túto skorú zimnú tmu ;//
super hard rock triko ;)

Misha povedal(a)...

ach, ty fotky!
a ty boty!
vsechno!

Sabi povedal(a)...

David Bowie, Kiss <3