Translate

25 years in Rock... and still going strong

12:48:00 Unknown 4 Comments

Dnes som to tak celé zhodnotila, že už by som chcela sneh. Vonku to vyzerá otrasne chmúrne, navyše s tých daždov ma vkuse bolí hlava. Tento víkend som síce bola na dvoch koncertoch, ale aj tak ma  viac pobavili  staré Winnetou-ovky. Indiánska klasika našich otcov :D . Je to pekné čítanie a  okrem toho trojdielna vyše 900stranová mi zabije kopec nudy a to práve chcem. 
Nedávno som tu dala taký post s kabelkami, tak som si nakoniec objednala túto vybíjanú. Je dosť veľká, teším sa na ňu. V utorok by to malo dofrčať !!! (asos.com)
 Veľmi sa už teším na  1.december. Čaká ma totiž super koncert nemeckej heavy-divy Doro vo Viedni. Chceme to spojiť aj s nejakým výletom po meste. Určite to celé zdokumentujem ;)
Je tu ešte jedna vec. Rozmýšľala som, že začnem vyrábať nejakú vlastnú rockovú bižutku. Uvidím ako sa veci budú mať. Ale ak áno tak brnátkové náušnice budú hlavná ,,ingrediencia´´ ;)
A čo sa týka 19.11.2012 už asi viete čo sa deje okolo Led Zeppelin juhúú! Som rada , že starčekovci to aspoň takto poriešili :) Čaká nás 2hod. film v kinách po celom svete. Samozrejme na Slovensko sa z vysoka daľeka vysrali a tak neostáva nič iné len si to dvd kúpiť ( samozrejme nie som proti ale ísť do kina na Zepp by ma potešilo viac).... 
ps: moja nová módna ikona......Kiss ;)

4 coments:

L I N D A povedal(a)...

kabelka nemá chybu! ;)

Misha povedal(a)...

chci s tebou na koncert
<3

Unknown povedal(a)...

Doro a aj Warlock môžem podľa mňa je Doro Metal Queen .

Unknown povedal(a)...

no to je :)