Translate

Hands on!

15:33:00 Unknown 3 Comments

Dlho som sem nič nedala. Mala som plnú hlavu vecí....vecí, ktoré sem ani nepatria a sú nudné.Alias práca....
Ale posledné dni som si trošku dopriala aj nejaké oblečko, aj serepetičky. Zajtra možno uvidíte ,,autfit´´. Ak zas nebude pršať hahaha.Túto sobotu asi strávim v posteli s DVDčkami a Winnetuom. Nemám chuť na nič. Včera v jednom bare mi krásne zatiahlo na krk + úchvatný cigaretový puch , ktorý sa mi bude držať vo vlasoch asi týždeň. (áno aj po umytí). ... Tak si to užite aspoň vy. Ja idem čerpať energiu a dopĺňať si spánok... a pak hands on!
...toť troška gifíkov :)
ps: chcem sneeeeeeeeeeeh :(
a song venujem Mishi McKagan :)

3 coments:

L I N D A povedal(a)...

bestovské gifky

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Misha povedal(a)...

dekuji za songu!
<3