Translate

Oh Coco!

19:36:00 Unknown 7 Comments

Poviem vám, že nijaká iná kabelka ako práve Chanelka- na mňa nepôsobí tak kúzelne. Je to krása vidieť ju v toľkých tvaroch a farbách a už len to obyčajné, ale pritom skvostné logo, ktoré v sebe nesie históriu, eleganciu, nadčasovosť a veľký kus umenia ma neprestane fascinovať asi nikdy. Dúfam, že raz na staré kolená sa mi aspoň  jeden kus ocitne v skrini..... Asi pošlem list  Ježiškovi.......hmmm alebo Lagerfeldovi ? 
Vyberte si! Pošlem vám jednu ..hahaha ;) :D

7 coments:

Nathalie povedal(a)...

To sú najkrajšie kabelky aké existujú! Aj môj sen :)

VeS povedal(a)...

Aj já bysom jednu chcela. :)

Lucy L. povedal(a)...

ja tuto musim mat som do nej uplne zblaznena a Jezisko mi ju slubila na vianoce 2014 tak uvidime, to ma este caka dlha cesta :)))))

L I N D A povedal(a)...

hej je v tom Čaro ale nejako ma nelákajú ;)

Sim povedal(a)...

ked budem velka budem jednu mat! :) (samozrejme okrem inych kabeliek od Chloe...)

Wera povedal(a)...

ta posledna sa mi asi paci najviac :)

Unknown povedal(a)...

2014? to prečo vtedy?:D