Translate

Hell on high heels...

17:48:00 Unknown 3 Comments

Keby ste sa ma spýtali na čo dokážem oplieskať 2/3 výplaty  jednoznačne by som povedala , že sú to topánky. Mám rada oblečenie samozrejme, ale topánky majú vždy popredné miesto v rebríčku nepotrebných hodnôt :D . Momentálne slintám nad týmito fotkami, pretože ma už 3 týždeň stále bolí členok na pravej nohe,  a kvôli tomu nemôžem nosiť žiadne podpätky. Bolo by mi to jedno, keby že je tradičná zima a sneh. Ale po snehu ani stopy a preto som to brala aspoň ako pozitívum pre nosenie podpätkov. No teraz asi ťažko :(.....
Ktoré sa vám páčia najviac ?:)

3 coments:

stylish fox povedal(a)...

Tie L. sú najlepšie!

L I N D A povedal(a)...

ja si na topánkach veľmi nepotrpím hoci by som rada mala lity od JC či nejaké LV ale aj tak to je pre mňa nič viac ako tak=e tričko či bižu

Bridge of Memories povedal(a)...

krasne boty! :D