Translate

home sweet home

18:43:00 Unknown 7 Comments

Niekedy sa mi stáva, že sa mi  v sobotu večer nechce nikam ísť.A tá sobota je tuším práve dnes. Už si ani nespomínam, kedy naposledy som len tak nečinne večer zdochýnala pred telkáčom. Ak sa nájdu nejaké vhodné filmy v našich slovenských programoch, ktoré stoja za veľké H, budem rada. Ak nie rozdám si to s Fitzgeraldom ;) :D Uvarím si čaj a pustím si Yes. 
Okrem toho sa vám chcem pochváliť, aké super boty som si kúpila v second hande. Boli úplne nové a vo vnútri bol ešte papier na vypchávku. Ked som videla, že sú kožené a majú krásne postriebrenú špičku a zadné boky nemohla som ich tam nechať. A poviem vám, že sú pohodlné ako papučky :). Čo sa týka kníh vrhla som sa na klasiku. Rockové hviezdy som nechala v poličke. Za to vinyl tam neodložím asi nikdy- dnes Black Sabbath s Diom <3 S kozmetiky som prvý raz vyskúšala micelárnu vodu od La roche posay. Je perfektná ak máte mastný fejs. V lekárni teraz dostanete u La roche aj nejaké darčekové balenia za výhodnú cenu. A ak raz vyskúšate tento Lancôme  makeup tak sa už k starému nikdy nevrátite. Tentoraz som si ale kúpila svetlejší odtieň. Ten letný bol dosť tmavý. Potom už len nejaké drobnosti vid. na fotke. 
Majte sa krásne užite si sobotu !:

7 coments:

L I N D A povedal(a)...

tak to si mala super nákup je nikdy takéto boty v našom sekáči nenájdem!! :D wrrr ;)

Kejmy Tatranská povedal(a)...

Tak taký úlovok sa naozaj cení! :).
Krásne topánočky!

Kejmy ♥.

Bonnit-S povedal(a)...

gatsby a topánky veľké áno!

Lola povedal(a)...

ty boty nemaj chybu!

Sim povedal(a)...

topankyyyyyyyyyyyyyy♥

balzu povedal(a)...

ach...tak ty bych tam taky nenechala, protože zrovna takový bohužel ted sháním...

pragueneedsmorestyle

babô povedal(a)...

tie topánky nemyslíš vážne! to je šťastie velikéé!