Translate

sh sh sh sh shoping ......

17:03:00 Unknown 7 Comments

Už dávno som si nekúpila nejakú praktickú kabelku. Dosť som aj poničila. Musím ale vyberať vždy len také čo sa dajú chytiť do ruky. Tie na plece mi zakázala ortopédka. Mám totiž to jedno plece vykrivené práve od ťažkotonážnych kabeliek, ktoré sme plnili učebnicami a následok každodenného nosenia si vyžiadal túto ,,Quasimodo´´ daň :D Obletela som celý asos.com až som sa nakoniec rozhodla pre elegantnú čiernu. Hádajte, ktorú som si kúpila :) ?! 
 Ešte som rozmýšľala , že namiesto nových jeansov by som si radšej kúpila nejaké šibnuté lesklé Van Halenovské nohavice. Len sa dosť bojím, lebo gate to je predsa len háklivá téma a merať podla nejakých tabuliek sa mi veľmi nepozdáva. Hlavne tie britské číslovania. Ak nosím nohavice číslo 29 som 12? alebo 14?. Má s tým niekto skúsenosť? Pozdávajú sa mi tieto dvoje (vid.fotka).
 Mimochodom už máme doma nového kocúrika :) Je to beťárik :) 


7 coments:

L I N D A povedal(a)...

kabelku si si podľa mňa prvú ;)
ja cez internet nenakupujem rada kvôli tým veľkostiam ale keď všetko poriadne odmeráš tak myslím že to zvládneš ;)
ako sa volá číčí? ;)

Zuzankita povedal(a)...

tie metalické sa mi páčia :)

www.karissaworld.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

čičko je Mick :)

Morrigan povedal(a)...

oh ta prva je odkial? je so zlatym ci so striebornym?:)

Unknown povedal(a)...

zlatým, asos :)

Sara povedal(a)...

Your list is perfection, I want every single item you covet for, especially the first bag and the jeans, they would all be an amazing addition to any wardrobe. Your have a lovely blog by the way and I am a new follower on GFC and Bloglovin! Hope you will like my blog and follow back!

Also make sure and enter my new giveaway for a chance to win a 105$ high end face treatment!

Pop Culture&Fashion Magic

Unknown povedal(a)...

thank you !:)