Translate

DIY Hendrix T-shirt

20:28:00 Unknown 10 Comments

Už vyše pol roka kamarátovi stále sľubujem , že mu urobím tričko ,,džimiho hendriksa´´ :D . No a tak som sa konečne odhodlala. Najlepšie tričká na kreslenie sú tie z H&M-ka z organickej bavlny. Farby na textil kúpite v  kníhkupectve Panta Rhei v oddelení Da Vinci ( hen tie potreby pre ručné práce). Kus stojí vyše 3€, ale tej farby je tam dosť veľa. Takže môžete domaľovať aj obliečky na postel ha ha. Nie je to nič špeciálne. Hotový výtvor po niekoľkých hodinách už len fixujete žehličkou asi 10min. Ak to urobíte dobre farba sa vám v práčke nerozpije. Ak zle tak bud ste to fixovali málo, alebo máte naprd farby. Nie som ja dáky maliar. Ale zasa ani hanbiť sa za to nemusím. Hlavné je, že to venujete z lásky no nie?:)
btw...zajtra by mal Jimi narodky :(


10 coments:

Misha povedal(a)...

to je skvely! taky chci :D

Bonnit-S povedal(a)...

že nie? veď toto je úplne dokonalé, kreslila si to podľa nejakej šablóny, či len tak, pretože ak hej, tak máš môj obdiv :) a páči sa mi tá cd paleta na farby :D

Nathalie povedal(a)...

Ty voléééé, tak to je úplne najviac!!! :D Pozývam ťa na giveaway u mňa na blogu :)

Vanda povedal(a)...

popiciii!

L I N D A povedal(a)...

úžasné, kamarát sa bude tešiť! ;)

Unknown povedal(a)...

dakujem holky :)

Unknown povedal(a)...

tak to tričko je nádherné ,kamoš bude iste happy ,,,,skvelá práca

Zuu povedal(a)...

kamarád bude nadšenej! taky bych byla, jsi šikulka! fakt to vypadá luxusně !

Unknown povedal(a)...

dakujem :) ste milí

Čajová povedal(a)...

úžasné. by si ich mala robit na objednávku ;-)