Translate

T-bands

20:16:00 Unknown 11 Comments

Neviem prečo som si myslela, že ich mám viac. Možno tá kôpka v skrini robí klamný dojem. Chýba mi ešte strašne veľa kapiel čo by som chcela. Whitesnake, Blue Murder, Pink Floyd, Deep Purple, David Bowie a atd. Niektoré sú objednané, niektoré kúpené a niektoré som si robila sama. Aj tak najkvalitnejšie sú vyťahané 15 ročné tričká -dedičstvá po otcoch :D Isto si pamätáte tie nákupy na trhoch, kde ste okrem hračiek, slameného nábytku,  záclon a iných kravín vždy našli aj klasické čierne tričká s potlačou :D ...samozrejme bez cukrovej vaty to aj tak nebolo ono :)




11 coments:

Nina povedal(a)...

závidím ti takú zbierku,ja mám len asi 5 :(

Nathalie povedal(a)...

Wow aj ja chcem :(

L I N D A povedal(a)...

yeah! aká zbierka! aj ja chcem.. ♥♥

Unknown povedal(a)...

To triko Motley Crue hore je DIY? :)

Tina povedal(a)...

Já moc na toková trika nejsem, nemají totiž moje velikosti, ale tvoje sbírka je super.
Možná si nějaké to tričko pořídím. Mám pár kapel, který by staly za triko!

Tínka

Katie povedal(a)...

zrovna tady sedím v tričku rolling stones a chápu tvou posedlost :D

K. povedal(a)...

AAAAAA,já chi takyyy!! Závist!! <3 :D

Cheryl DeLarge povedal(a)...

ahoj, označila som ťa tu: http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/11/eleven.html a celkom by ma zaujímali tvoje odpovede, ak máš teda čas a chuť :)

a inak perfektná zbierka, uau!

Unknown povedal(a)...

díky díky :)

Unknown povedal(a)...

pekná zbierka ja som polku triciek podaroval a nieco predal mam uz len zopar

Unknown povedal(a)...

prečo si ich predal? :-O