Translate

Meow

20:15:00 Unknown 10 Comments

Tieto fotky ani nepotrebujú komentár. Jednoducho mačky sú moje najobľúbenejšie zvieratko. V minulosti som ich mala teda dosť, momentálne nám doma behajú dva kusy. Je to blázninec ked sa dostanú do izby. Ale aj tak ešte jedno malé čiernučké by som  veru neodmietla :) Sú to fascinujúce tvory s naozaj zaujímavou, ale aj smiešnou povahou :) Aký máte  k miculkám vzťah vy ?:ˇ)

10 coments:

ninus povedal(a)...

Najkrajší post aký som poslednú dobu videla ! :) Milujem mačky ♥

kikeec povedal(a)...

ja by som malé kote chcela veľmi preveľmi ale naši o tom nechcú ani počuť :/

Siena in Style povedal(a)...

ty rtenky jsou nejvic cute:)

Misha povedal(a)...

haha to triko

Jana povedal(a)...

To je krasne napisane :) Mam ich doma 5 a obcas nejake prichylim do docasky, kym si najde novu rodin

Mici Mathonka povedal(a)...

ja kocky zboznuji, i kdyz jsem nikdy zadnou nemela, tak si to vzdy vynahrazuji u sveho pritele, kde je asi 7 kocek :)

L I N D A povedal(a)...

ňuňuňu. ;) aj ja mačinky môžem ;))

Bridge of Memories povedal(a)...

to je roztomile ty rtenky:D

Violet E. povedal(a)...

awesome <3

Unknown povedal(a)...

miuuu :)