Translate

Raise your fist

21:17:00 Unknown 5 Comments

Toto bol jeden z naj naj naj naj víkendov za posledný pol rok. Išla som na nedávno spomínaný koncert Doro do Viedne. Už dopredu som mala s toho ultra dobrý pocit a aj tak bolo. Naozaj sme si to užili. Hala v ktorej sa konal koncert bola síce daleko od centra a tak sme nestihli žiadne nákupy ani nič podobné. Kým sme prišli z Bratislavi do Viedne mali sme ešte kopec času  a tak sme sa išli napapať do  čínskej reštiky , kde sme si zgustli na celkom dobrom sushi. Fotky nie sú moc kvalitné,ale určite vám priblížia ako sa veci mali :) Okrem zážitkov som si doniesla suvenír v podobe najnovšieho cd Doro-Raise your fist :)
ps: áno máme radi čiernu :D

5 coments:

Unknown povedal(a)...

vypada to na super akciu .) zelam este vela akcii ktore ta potesia ,
ja som Doro este nevidel ticha zavist :D

L I N D A povedal(a)...

úžas! ;) aj ja by osm šla na jej koncert, vlastne na každého až okrem takých tých pop ako beyonce xPP

Unknown povedal(a)...

ani si neviete predstaviť aký nápek to bol! úplne ppč!:)

Autumn. povedal(a)...

Black is such a happy color! :D
Inak som rada že si si to užila ;)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem si zlatá, no ved na takomto mega koncerte som bola naposledy pred rokom na Whitesnake, a teraz toto ,to bolo neskutočné ako som sa bavila !:)