Translate

mango

14:36:00 Unknown 9 Comments

Asi pred dvoma týždňami si kamarátky objednávali nejaké veci z Mango Outletu. Pošta bola dosť drahá a tak aby neplatili veľa pridala som sa aj ja. Oblečenie ma však nejak nechytilo, ale zato bižutka áno! Obľúbené zubiská a masívne vybíjané náramky  presne podľa mojej chuti. 
Páči sa mi, že to tentoraz nie je v striebornej ale takej tej žltkastej farby kovu.
 S čiernou to dobre kontrastuje :) 
Aký ste mali vikend? Aj vás sere tá kosa?:D 

9 coments:

L I N D A povedal(a)...

parádne ;)

Cailin´s Place povedal(a)...

Great!

Kate povedal(a)...

haha zuby su super!!

Unknown povedal(a)...

dobráááá kúpa ,sekne ti to ,,,,,,,,,,,,zimu mám rád :p

Misha povedal(a)...

prsaaaa

Unknown povedal(a)...

hej niekedy by som ich rada sfúkla :DDD

Čajová povedal(a)...

..že jaká sexi ;-)

Ver povedal(a)...

sfúúkla???co by som ja dala za to nafukať si ich!!!...a super bižuu

Wera povedal(a)...

waw. mega krásna :)