Translate

2013

18:47:00 Unknown 6 Comments

Už len pár dní a skončí sa pre mňa tento dosť divný rok. Musím povedať, že sa už aj teším aké zmeny nastanú a čo sa bude diať a každoročné seba-sľubovanie si, že toto zmením na toto a to, a hento a prestanem toľko jesť, a začnem konečne cvičiť a , že nebudem toľko sedieť za facebookom sa mi podarí :D .
Skôr než si to človek v hlave natára musí to viac menej chcieť sám.... pevná vôľa jedine.
Zajtra mám náročný deň. Vstávam o 5 ráno a idem vlakom do BA a odtiaľ na chatu. Strašne sa mi nechce prepravovať sa v tejto zime, ale nemám na výber. Takže to znamená, že toto je posledný post v tomto roku a ja Vám želám nech  vám rok 2013 bude miešať karty len čo najpozitívnejšie. Čaká nás nie veľmi prívetivá doba, ale pozitívnym myslením a absolútnou ignoráciou voči akýmkoľvek negatívám to môžete zmeniť. (Hlavne nepozerajte správy!..samé zlo :-!) Verte mi . Urobte si v hlave vlastný svet a pritiahnete si čo len budete chcieť ;) Všetko je vo vašej hlave....
Stretávajte sa s  ľuďmi  s ktorými sa cítite dobre a nikdy nerobte nič nasilu. Vždy existuje nejaká cesta. Nikdy sa nad nikým nepovyšujte, ale ani pred nikým neponižujte.
Veľmi neverím na horoskopy, ale tentoraz som si ich čítala a na moje znamenie (kozorožec) to vyzerá na úspešný rok. Ked to teda tvrdia hviezdy nech je tak....
Šťastný Nový Rock prajem ;) a poriadne sa na Silvestra zabavte.
  PS:... slečny nezabudnite zodrať aspoň jedny štekle ;)

6 coments:

Unknown povedal(a)...

Tak najprv zalelam prijemnu zabavu na chate :) a V Novom Roku Nech sa naplnia tvoje sny a tuzby .
Tv nesledujem a spravy nepucuvam su zbytocne , nasilie co je vsade okolo ludi drzi v strachu a strach je zle pestovat v sebe .Horoskopom neverim ,ale ak sa nieco stane tak verim ze ludstvo precitne otvoria sa kukadla a srdcia a materialisticka masineria sa strati ,sebectvo pohlti tma a ostane len cista podstata a krasne srdcia co boli veky zahalene aroganciou a slepotou.

L I N D A povedal(a)...

uži si
nádherné boty! ;)

Siena in Style povedal(a)...

ja jsme taky kozoroh!!!uzij si novy rok!:)
http://sienastyle.blogspot.it/

Patricia povedal(a)...

krásne topánky a pekný silvester :)

coco-mocco.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

dakujem vám :)))aj vy si užite

Katya R. povedal(a)...

they are GO-RGEOUS!