Translate

tour de sekáč

12:19:00 Unknown 3 Comments

Dlho,dlho som odolávala v rámci šetrenia  a hesla : nekupuj čo nepotrebuješ. :D samozrejme, ale aj tak mi nedalo a vošla som a opäť odtiaľ vyšla s igelitkou veľkou ako vrece. 
Nuž čo ked mali všetko po 1 €čku. 
1. sexy  kožené psáničko (retiazka je moja)
2. zamatové triko s dlhým rukávom , je strašne príjemné na telo a dobre sa to nosí s koženými sukňami- mám už jeden červený, ale čierna je čierna ved viete ;)
3. kde sú  pripínačky a ostne tam som ja!
4. milujem Diesel mohikána <3 čistý punk :D
5. veliký svetrík, ktorý má vlnu ako ,,temná dúhová rybka´´ , navyše mi to pripomína detstvo a také tie svetre čo mi štrikovala starká :ˇ)
Snád sa mi podarí ukázať vám tieto veci aj na mne. Už mám vymyslených niekoľko outfitov :)
ps: máte sneh? my áno! je to krásne teším sa :)

3 coments:

stylish fox povedal(a)...

ja tomu nerozumiem ako môžeš mať také štastie! :)

Bonnit-S povedal(a)...

u nás väčšinou keď je všetko za euro, tak je to dosť vyrabované a sú tam len veci, ktoré su v zničenom stave, vyžmolkané svetre a kabáty ktoré sú na mňa veľké :D ale asi je to fakt len o šťastí :)
a sneh máme tiež ale pekne svieti slnko takže sa to roztápa, hurá pre mňa :D

L I N D A povedal(a)...

ale tak parádne si nakúpila!
sveter je super, no všetko je super! :))

je u mňa GA alias pozvánka