Translate

Heavy Metal Christmas

11:40:00 Unknown 7 Comments

Vianoce sa nezadržateľne blížia a všetkých ľudom v obchodoch kvalitne ....šibe :). 
My sme sa včera vybrali na punč a trochu poklábosiť  pri pive. 
Zima je zimička, praskajú mi líčka. Všetko mrzne krásne na bielo :) Už sa teším na štedrý deň. Tieto fotky sú taký mix čo sa našiel vo foťáku.  
Samozrejme stále fičím na vinyle ;)
Odporúčam vypočuť si text tejto starej vianočnej prerábky :D

7 coments:

Unknown povedal(a)...

ja som chcel dať Twisted Sister si ma predbehla :D akurát dnes som počúval Yes Big Generator a album od Blue Murder mám veľmi rád ich druhé ma tak nenadchlo(ale netvrdím že je zlé),,,želám príjemnú predvianočnú atmo .

Misha povedal(a)...

ta predposledni je skvela!!!

Zuzankita povedal(a)...

tolko Kate ruzov :) aj ja chcem :)

GINATRICOT GIVEAWAY:
http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

Unknown povedal(a)...

Big Generator je veľdielo ;) a dakujem :)

Unknown povedal(a)...

to sú moje saténové ruky :D

L I N D A povedal(a)...

úžasné boty ;)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)