Translate

heavyration

20:01:00 Unknown 4 Comments

Dnes je taký prispatý hlúpy deň. Len sa vyvaľujem na gauči a prehrabúvam sa polyvore. S toho bude pekná celulitída :D. Nevadí. Nie o tom som chcela....
Neviem dokedy ma to bude držať, ale najväčšia módna inšpirácia sú pre mňa muži a konkrétne muzikanti heavymetalových kapiel. Presne na to mi poslúžil polyvore.com a tak som si urobila také jednoduché inšpiračné nástenky, ktoré mi snád pomôžu v časoch ked neviete čo na seba (hlavne, že skriňa je tak plná, že sa už nedá zatvoriť) Ved to poznáte nie?:)
Ako ste sa mali dnes vy?







4 coments:

Zuzankita povedal(a)...

biela bunda a topanky juuj :)

GINATRICOT GIVEAWAY:
http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

Unknown povedal(a)...

ja sa vyjadrím len ku kapelám od Dokken po Whitesnake super voľba

L I N D A povedal(a)...

tretie odzadu ♥♥

Bridge of Memories povedal(a)...

ty prvni heel jsou uzasne!