Translate

new in...darčeky

11:22:00 Unknown 8 Comments

Včera som si vybrala k narodkám pár prkotín:
1.John Richmond-Viva rock....jednoznačne to u mňa vyhral.Stačí mi 30tka.Plánujem ešte tú Pradu Candy, ale veľkú.
2.topánky z F&Fka....pôvodne určené na DIY,chcela som si ich povybíjať ale prišlo mi to ľúto.Navyše som celkom zmätená s toho podpätku.Tak strašne sa mi nepáči až tam pasuje :D.Tieto boty mi pripomínajú moju maminu.V 90tych rokoch také nosila k elasťákom a koženej bunde.Vyskúšam to... No a cena?Zo 17€ na 5€.Ako zadarmo.
3.XXXL šál.Je naozaj ťažký ale strašne príjemný na dotyk.Tiež F&F 
4.Klobúk a lá Jimi Hendrix.Vysnívaný .Škoda , že čierny nebol.Neva aj hnedá je použiteľná.

8 coments:

Luczynka povedal(a)...

Mně se líbí ta šála!:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

Čajová povedal(a)...

Super si si vybrala..klobúk aj boty na jedničku! Tu toaletku nepoznám..škoda, že sa nedá cez internet "ukázať" aj vôňa :-)

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

evie povedal(a)...

same chutovky:)

www.mysweetstrawberries.blogspot.com

Eva povedal(a)...

presne klobúk a boty na jendotku :)

Mia povedal(a)...

perfektné vecičky..tá voňavka vyzerá super :)

Siena in Style povedal(a)...

ty boty jsou krasny
http://sienastyle.blogspot.com/

Katie povedal(a)...

klobouk je boží! :)

TH. povedal(a)...

boty mají báječnou špičku!