Translate

Secret

20:16:00 Unknown 13 Comments

Potrpíte si na spodné prádlo?.Ja áno.Strašne ma fascinujú všakovaké čipky, mašličky a  všetky možné aplikácie na ,,spodároch´´.Musím sa priznať, že doma mám celkom slušnú zbierku.Teraz síce práchnivie v šuflíčku, lebo som už asi pol roka single a nemám sa komu v tom promenádovať :D chápete heh.Minule v telke dávali módnu show od Victoria´s Secret.Bolo to úžasné.Toľko umenia a noblese.Naozaj krása.Mať tak aspoň jeden kúsok v zbierke.Čo sa týka pančušiek a siloniek, tiež mi nie sú ľahostajné.Škoda, že na sieťkované je ešte zima.Tie nosím najradšej.Dokonca sa mi páči ked sa sem tam dotrhajú.
Sú aspoň viac rockové hah.Máte nejaký typ na dobrý eshop, alebo aj normálny obchod kde za dobrú cenu zoženiem celkom kvalitné pančucháče?:)

13 coments:

Nikolas povedal(a)...

fííhaa :)

Čajová povedal(a)...

Ty dračico! 18+! ;-)
..čipky, krajka..vrr je to zmyselné!

cajova.blogspot.com

Ceady povedal(a)...

jsi kočka

VeS povedal(a)...

Pěkná fotka! Odvážná! Na CZ blozích neviděná! :)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Cheryl DeLarge povedal(a)...

sexi!
takéto všelijaké gaťky-negaťky (ktoré svoj krycí účel značne postrádajú) milujem.
a priateľ ešte viac, ha

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

you are damn sexy! I love love love the stay ups <3

x

Unknown povedal(a)...

thanx ;)

Mischel double W povedal(a)...

ani nehovor, cipky, krajky no koniec, ja sa priam rozplyvam ked vidim take :D o podväzkoch ani nehovorim ♥

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

Thank you for the sweet comment dear, your still sexy ;):D <3

Unknown povedal(a)...

no ved štetka style to je moje!:D hah

Misha povedal(a)...

tu fotku si pamatuji.seksi !!

TAKE A HIT povedal(a)...

Taky jsem na spadní prádlo úchylná.

Miluju přehlídky Victoria´s Secret!!