Translate

New in.... Devils voice

14:11:00 Unknown 6 Comments

Kedže je pred výplatou mám klasické suchoty :D.Okrem toho, že som chytila perfektnú nádchu kvasím doma s červeným nosom.Za minulý týždeň sa toho celkom nazbieralo.
Karta mi išla hlavne v sekáčoch :)
1. Kožená sukňa /second hand 
2. Kniha Heavy Metal.Perfektná encyklopédia pre ľudí čo majú radi rock a metal.Všetko od heavy metalu až po  glam,thrash,power,black,death aj doom metal.Som v raji :D Autor celkom pekne opisuje aj módu týchto štýlov.
3. Kožené nohavice zo sekáča.Vysoký pás Plánujem spraviť na šortky.A tá cena? 2€! haha
4 a 6. Poslednú dobu si kupujem do izby len takéto zlaté rámiky.Skvelý výber za dobrú cenu nájdete v F&Fku
5. Ďalší sekáčový úlovok za smiešnych 5€.Opäť koža s jemnou kožušinkou 

6 coments:

Čajová povedal(a)...

Krásne aranžmá ;-)

cajova.blogspot.com

Mischel double W povedal(a)...

ooo skvelee! ja dnes tiez cem dat New in clanok :D urcite kukni jedna vec sa ti bude podla mna moc luubit ;)

Káťa povedal(a)...

ta sukně ti určitě bude hrozně slušet!!

Katie povedal(a)...

sukně vypadá super :)

Unknown povedal(a)...

,,šecke sa mi´´ :):D

Pavlina povedal(a)...

všechno bych taky brala :)