Translate

Kerouac/Piussi

16:48:00 Unknown 2 Comments

Rozhodla som sa , že sem tam urobím článok aj o knihách.
Čítam veľmi rada a tak mám pre vás čítajúcich typy.
Prvým je knižka od Jacka Kerouaca More je môj brat.Je to jeden s jeho prvých románov , ktoré napísal.Ako prvý na svete vyšiel v slovenskom jazyku.V angličtine prišiel titul  do predaja necelých 10 mesiacov po slovenskom preklade Vydalo ho vydavateľstvo Art Forum. Kerouac patrí k beatnickej literatúre a ak máte radi dobrodružnú prózu  tak toto je to pravé orechové.

Druhá kniha s názvom Láska je sliepka od  Lucii Piussi.
Lucia Piussi (1971, Bratislava), spieva vlastné texty v kapele Živé kvety a pracovala ako herečka (a aj upratovačka) v divadle Stoka, kde hrala takmer vo všetkých inscenáciách. Vyštudovala scenáristiku na VŠMU v Bratislave. Veľmi vtipne napísaný románik ,alebo poviedka.Samozrejme o láske a viac menej o typickom šibnutom ženskom rozmýšľaní a o snoch.Odporúčam aj ako darček pre kamarátku či mamu.Pri tejto knihe sa nudiť veru nebudete.Dej sa ako inak odohráva v Bratislave :)


Aké knihy ste v poslednom čase čítali vy?:)Niečo dobré?

2 coments:

Čajová povedal(a)...

Kerouaca som uz dlho necitala..mm :-)Naposledy? Sociálnu psychológiu.... :P po skúškach si dám oddych od akýchkoľvek kníh..eh

cajova.blogspot.com

Unknown povedal(a)...

to ti verím moja.aj moji kamoši čo chodia na výšku nečitaju knihy vôbec.nieje čas a ked už aj urobia skušky tak s ana knihu nemôžu ani pozrieť :D