Translate

Bezohledná Jízda

11:52:00 Unknown 8 Comments

Dnes som vám chcela urobiť outfitovku v  mojej novej koženej sukni čo som si ulovila v sekáči za 2,50.No ako inak....sneží tu! Takže nič:( Hádam  zajtra sa podarí.Len som tak cvakla zhrnutie tohoto týždňa.Celý som ho prežila v čiernom.Moja čierna vášeň bude asi  pokračovať až do smrti. :D Doslova.
Dnes mám v pláne malé nákupy, ale viac menej si idem kúpiť ďalšiu knihu. Už dlhú dobu módu podvádzam s knihami.Je to príjemný milenecký stav :D.Necítim sa vinná, lebo narozdiel od oblečka knižočka mi ostane v polici navždy.Tento týždeň bol pre mňa náročný .Vyberali mi zub :-/ S tým spojené bolesti trvali skoro celý týždeň.Sväté analgetiká!Konečne je sobota.A čo vy aký ste mali týždeň? Snád lepší ako ja...

8 coments:

Misha povedal(a)...

miluju tuhle knihu!!!

Anett Brownstone povedal(a)...

na mojí reckless road sahal slash, aaaaaah!! :D

Unknown povedal(a)...

:-* máš tam muža :D!

Unknown povedal(a)...

Anett tak si ju aj do vákuového obalu dala a odtlačky si otlačila ?:D

Anett Brownstone povedal(a)...

to mě nenapadlo! oh shit :D vyprávěla ti misha jak slash koukal jak mě škrtí? :D:D trošku off topic :D

Unknown povedal(a)...

krásne fotky ... ale nepovedala si niekde ze si nefajciarka?! :)

Unknown povedal(a)...

ved som :) tie su na fotenie hh

Unknown povedal(a)...

nie! davaj :DD