Translate

Led Zeppelin

19:20:00 Unknown 8 Comments

Konečne po asi pol roku sa mi podarilo nazbierať akurátne množstvo foto-rámčekov a pekne si ich vycapiť na stenu.Ako inak čo by som si tam asi tak dala ak nie Led Zeppelin.Bohužiaľ tým, že som rámčeky nekupovala naraz vznikol mi farebný nesúlad a tak som si dnes kúpila v maliarskych potrebách zlatú akrylovú farbu.Natrela som všetky farby, ktoré nelahodili môjmu oku a dá sa povedať, že stena je už hotová.Mám pod ňou postel, čiže ked sa zobúdzam pekne sa na mňa Zeppelíni usmievajú :).Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek.Fotené mobilom.

8 coments:

Nikolas povedal(a)...

presne o takomto niečom snívam ja ! :) ja tam chcem fotky s priatelmi a tak zážitky :)

Luczynka povedal(a)...

Výborná stěna!:-)

http://luczynky-world.blog.cz/

stylish fox povedal(a)...

aj ja zbieram ale dám fotky seba a rodinky :)

Čajová povedal(a)...

Parádna je ta stena!!...eej ja na také krásy bohužial nemám miesto :-)

GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

Katie povedal(a)...

super! a líbí se mi slovo VYCAPIT :D

TH. povedal(a)...

jojo, jedině zlatý rámečky, souhlas!

Heather ♥ povedal(a)...

Zeppeliny miluju, kromě jejich nejlepší hudby to byly i krásný chlapi, škoda že bonzo umřel

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.