Translate

New in rings

19:21:00 Unknown 13 Comments

Včera sme boli v kine.Cestou s kina do baru sme sa zastavili v bižutke.Výpredaje.Ako super.Prstene po dve tri eurá.Moja slabosť gyčové lebky.Hned nové tri do zbierky :)Škoda , že tam nemali takéto aj strieborné.Životnosť tohoto divného kovu je maximálne pol roka.Potom to celé zhrdzavie.Aké prstene najradšej nosíte vy?


13 coments:

Luczynka povedal(a)...

Miluju tvůj vkus na prsteny prostě!!!

http://luczynky-world.blog.cz/

Marie povedal(a)...

tak ty jsou opravdu úžasný!!! jen škoda, že z tohohle materiálu!!! nejradši a pořád nosím prsten od přítele :-)

mujfialovysvet.blogspot.com

Inkoustová tečka povedal(a)...

jsou úžasný!
miluju prsteny, akorát mě štve, když mi po nějaké době začnou barvit prsty do zelena :/ :D

Unknown povedal(a)...

dakujem :)

Unknown povedal(a)...

hej keby to aspoň s chirurgickej robili :)

Unknown povedal(a)...

mne nefarbia ale pri tých záhyboch to vždy pohrdzavie,nemalo by s ato nosiť každý deň no čo už ked šperky takéto veľmi nerobia a ak hej tak cena je nehorázna

Káťa povedal(a)...

ten poslední wau!

Cheryl DeLarge povedal(a)...

ten indi-indi-indián je pán prsteň! haha
ja toto nemôžem nosiť vôbec, som alergická na kovy a mam precitlivelu pokožku (ano, aj na prstoch, fukk!)

Mia povedal(a)...

ferfektné sú..tiež sa mi najviac páči ten indián..úplne by som si ich vedela predstaviť na nejakom festivale :))

Teruška29 povedal(a)...

Ten druhý je krásnej :) Zkus ho přelakovat průhledným lakem na nehty a opakuj to třeba po měsíci a jeho životnost bude mnohem mnohem delší :) Navíc ti ani nebude modrat prst :-P

Unknown povedal(a)...

Jéj, predné ten prvý s lebkou mám aj ja!! :) Fuck, oni sú teraz po dve eurá?! Mne ho kamarátka kúpila na narodky, ale vtedy stal tuším okolo 6-7 € ...

Unknown povedal(a)...

no toto,ja som to tiež obzerala ked boli za pôvodnú cenu ale nejak sa mi nechcelo tolko za to dať ,ved ked si kupiš tri tak sa to dosť nazbiera,za to vyjde aj streiborniak

Unknown povedal(a)...

dakujem za radu :)