Translate

Egypt

12:09:00 Unknown 4 Comments

V pondelok za mnou prišla do práce bývalá spolužiačka Sisa, že na maturitnú tému potrebuje urobiť fotky .Vybrala si Staroveký Egypt.Robila dve verzie kde išlo hlavne o vlasy.Prvá téma bola  staroveká Egypťanka, druhá zasa novodobá Egypťanka.Tu som padla za obeť ja.Moc sme nevedeli vymyslieť, že čo mi obliecť  tak som si zobrala len leopardiu košeľu a pár šperkov ladených v zlatom.Sisa ma nalíčila a vyžehlila mi vlasy.Kedže sme mali ultra málo času na fotenie dopadlo to hrozne, lebo slečna si zabudla foťák a skúšala to mojím mobilom.Jediná  použiteľná fotka bola táto :D

4 coments:

Christia Devita povedal(a)...

hezká fotka :))

Ava povedal(a)...

Na to, že bolo fotené mobilom, je perfektná!

Cheryl DeLarge povedal(a)...

mne sa páčiš:)

Unknown povedal(a)...

dakujem :)