Translate

the shoes

19:18:00 Unknown 7 Comments

V poslednom Wishliste som písala, ako rada  by som si v ,,botníčku´´  doplnila nejaké tie pestrejšie  kúsky.Leto je síce ešte ďaleko, ale jar tu bude čoskoro :)Trošku som si posurfovala po nete a našla som presne tvar sandálov, ktoré mi vyhovujú vzhľadom a aj farebne.Jasné , že klasika menom čierna ostáva.Objavila som ich na  net-a-porter.com a utvrdila moju konečnú predstavu.Je samozrejme nemožné, že by to boli práve tieto dva páry,ale hľadať niečo v podobnom štýle si dávam ako úlohu.Čo poviete? Ktoré vám pasujú viac?:)

1.Gucci Tri-color suede platform sandals
2.GivenchyBuckled leather sandals

7 coments:

Foly D. Sante povedal(a)...

tie prvé sú najsamlepšie!

Laura povedal(a)...

Tie prvé sú prekrásne!

Nikolas povedal(a)...

prvéé su pekné :) a viem si ich aj na tebe predstaviť :)

ALCOHOLS povedal(a)...

dvadvadvadvadva. to mi príde aj ako celkom nadčasový kúsok a nielen na leto!

Talonova žena povedal(a)...

jednoznačně modré :)

Unknown povedal(a)...

v tých druhých sa asi chodí lepšie :)

Lucia povedal(a)...

Prvé <3