Translate

08.Shout Mercy

15:10:00 Unknown 9 Comments

Ked už ide tá jar tak treba aj nejaké zmeny no nie? Prvý raz v živote mám bielu kabelku. Spokojnosť nadovšetko a to stačil len obyčajný New Yorker. Kabátik čo mám na sebe som vyhrabala v sekáči za  ctihodnú cenu 1,89€ . Ako keby ho vymysleli pre mňa. Kožák na spôsob klasického trenčkotu juhúúú.  Nejak sa v ňom cítim ako Michael Kocáb-nvm prečo :D. A k novým botám ako uliaty . Verejne známu šatku z HMka mi kúpila moja kolegynka v práci. Pozdravujem cmuk :). A najväčšia modelka je aj tak naša mačka Zita ;) ( 2há fotka za mnou).

9 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

občas chcem mať šťastie na tak super veci v sekáčoch ako máš ty :D

L I N D A povedal(a)...

najdokonalejšia šatka a najlepšia lebka ♥

Nathalie povedal(a)...

Superské!!!

stylish fox povedal(a)...

feeest dobrééé !

Kate povedal(a)...

dobra taska! a take stastie v sekacoch, to by som aj ja chcela mat bohaca! ;)

MissMarry povedal(a)...

Vazne super :)

Zuu povedal(a)...

Oooh, tak tohle je megacool! ty lebky, yeah!

Messy Simone povedal(a)...

najsuper topánky a sveter !!! :)

Moi-personne povedal(a)...

Botky jsou super, hned bych je brala :).