Translate

Perfect Strangers

17:44:00 Unknown 14 Comments

Hela hou!
Ahojte! Čo nové ? Ja len drobnosti! Nestíham fotiť outfity, lebo o 19tej večer je ešte stále tma, tak le pardon. Dnes som bola nakupovať a celkom sa mi páčilo čo všetko mali. Samé indiánske veci to teda môžem :) Tak som si zobrala lebku toho bizóna či čo je to a tie fialovo-bordové nohavice stáli len 5€. Tak mi to prišlo ako hriech nechať ich tam. Len už aby bolo teplo. Veľmi sa to na jar nepodobá. Ako ste prežili víkend? Ja relaxačne: Mechanický pomaranč, oprášila som gramec-lebo máme nový ;) a dočítala som brak menom Posadnutosť od Petera Jamesa. Teraz sa chystám na knihu Extáza od Irvina Welsha ( autor Trainspottingu). 
Posielam vám song :-* :)

14 coments:

L I N D A povedal(a)...

song nenormálny!

RadaRos povedal(a)...

fajnovéééé tričko !!

Heather ♥ povedal(a)...

Tričko je super, myslím, že jsem si teď při nákupech na Bratislavě zkoušela stejné nebo hodně podobné, ale neměli XS a S mi bylo velké :/ Za to jsem ale sehnala tričko RAMONES (<3), vybíjený náramek a svetřík ve stejné barvě jako jsou ty tvoje kalhoty.

Bonnit-S povedal(a)...

odkiaľ je to triko? o.O

Zuu povedal(a)...

To jsou boží věcičky!!

.∆∆∆∆∆. povedal(a)...

fajnve vecicky..a za tie cenicky..:D

Natt povedal(a)...

tá šatka s kostričkami :3 alebo čo

Unknown povedal(a)...

no vidíš paráda :) no a to že si XS ti závidím ja som až Lko :D hromotĺk

Unknown povedal(a)...

predstav si že newyorker :D

Unknown povedal(a)...

z HMka ,utekaj určite ich tam majú plno

MILEX povedal(a)...

You made my heart beat

Unknown povedal(a)...

motörhead another perfect day dobreeeeee :))

Messy Simone povedal(a)...

najsuper veci ! :)

Jenny / Rocknrollerr povedal(a)...

omg skull shirt <3333 LOVE