Translate

what´s new?

20:48:00 Unknown 5 Comments

Prepáčte, že prispievam minimálne, ale každý deň je rovnaký, nič nevládzem a ide ma je*núť ked vidím ten sneh O.o . Už máte vianočné darčeky ? hahaha :D
Čo už. Ja si dopĺňam endorfíny inak! Moje prvé Zeppelin platne! No asi ani nezaspím od radosti :) Juhuhuúúú. A druhá praktická a potešiteľná vec je, že ked sa vám zničia nohavice, nekúpte si jedny ale rovno troje a máte pokoj. 
Ja som urobila čudnú vec a kúpila som si všetky tri farebné!:) Bordové pruhované (vždy nejaké odtiene červenej v skrini musím mať), fialové a moje vysnívané tmavé tyrkysové <3.  Za pár dní sa mi snád podarí vám to odfotiť lepšie a hlavne na mne :D. Na veľkú noc, ale idem na chatu na Liptov, takže budem tiež nečinná. Užite si vytúžené voľno hlavne ho neprespite  !:) a pozor na chlast :D

5 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Led Zeppelin 1, 3 a CODA <3 Já mám jen CD Led Zeppelin 1 a tohle ti teda fakt závidím ;)

Ava povedal(a)...

Syn mojej kolegyne sa doma spytal, ze kedy pride Jezisko :D Takze tolko o pocasi...
Gate vyzeraju byt fajn, a LedZep 3 mam aj ja, taky stary vinyl od otca :) A uzi si chatu!

L I N D A povedal(a)...

tie gate sú božské! :)♥

Anna povedal(a)...

ano, ty bordo kalhoty jspu naprosto luxusné!! :)

Zuu povedal(a)...

Tyrkysové bodují, pro mě top! ;)