Translate

navajo

20:14:00 Unknown 3 Comments

Už ste si niekedy niekto objednávali nohavice či rifle cez net? Ja mám dosť obavy. Kedže všelijaké značky si válajú čísla podľa seba a raz oblečiem 29tky, potom 30tky a niekedy sa pritrafí aj tá 28mička, čo je na moje široké boky už dosť anorektické číslo, ale stáva sa. Vždy ked si nejaké nohavice kupujem, kúpim si to číslo ktoré je mi tak narvané, že v ňom nemôžem ani dýchať a vždy sa mi nosením tak roztiahnu, že by som ich mohla nosiť aj v 4 mesiaci tehotenstva ( nie nie som v tom nebojte). Potom ešte aj šomrem, že musím stále nosiť opasok. Vyhliadla som si na asose (áno zas) takéto krásno krásne krasotinky, ale skutočne netuším či by mi boli dobré číslo 10, alebo 12. Nechcem, aby sa mi stalo, že ich neoblečiem ani po stehná, ale zasa ani to, že by som sa v nich mohla potápať. Aké máte s týmto skúsenosti? Dá sa spoľahnúť na tie ich tabuľky ?
 ps: dnes mi prišli  topánočky, neskôr uvidíte ;) sedia ako uliate <3
ps: rozbieham starý blog s Mischel double W , trošku zmena, ak by ste chceli sledovať http://theblackcapricorn.blogspot.sk/

3 coments:

Heather ♥ povedal(a)...

Ty kalhoty jsou fakt boží! zkušenosti bohužel nemám, tak neporadím...

L I N D A povedal(a)...

parádna nohavice ♥

stylish fox povedal(a)...

No utekám omrknuť nový blog !