Translate

Black Pyramid

13:57:00 Unknown 5 Comments

Jeden z mojich najobľúbenejších blogov je Black Pyramid
Nájdete tam veľmi veľa inšpiratívnych fotografii a hlavne krásnu bohémsku bižutériu. Prispievajú síce veľmi málo, ale ak už niečo hodia ,vždy ma to zaujme.
 V poslednej dobe to nebolo až také super, ale tak cca rok, dva dozadu keď začali byť v móde všelijaké tie záležitosti s kryštálmi a inými kameňmi som túto stránku navštevovala naozaj často. Ak sa sem teda vyberiete pozrieť, rovno si kliknite na ich archív do roku 2011. 
Black Pyramid  má aj vlastný eshop blackpyramidshop.com. Cenová kategória sa ale rovná skôr tomu či rozbijete svoje prasiatko....
Ja sa aspoň kochám a keď sa náhodou stane, že vidím v obchode niečo podobného štýlu ihneď to kupujem a veľmi sa s toho teším. Nestáva sa to často, preto je to pre mňa tak trošku vzácne. Väčšinou sa k tomu dostanem cez bazár, ento shop, alebo na jarmoku. Vždy sa poteším, keď mi ľudia tieto čačky obdivujú a ešte viac ked to nevidím na každom druhom dievčati O.o


5 coments:

Nathalie povedal(a)...

Mega veci! Len keby na to mám prachy :/

Heather ♥ povedal(a)...

Blog znám, líbí se mi, ale trochu mě tam rozčiluje ta hudba.

L I N D A povedal(a)...

dokonalé mega super!

Unknown povedal(a)...

k tomuto vsetkemu uz len vypeckovat Electric Wizard super :)

Moi-personne povedal(a)...

Ten kroužkový náramek na druhé fotce odshora je fakt krásný :).