Translate

Vajco

10:26:00 Unknown 7 Comments

 Prajem Vám Veselé Via.......Veselú Veľkú noc plnú snehu a dúfam aj darčeky budú :D príroda sa zbláznila, ľudom šibe, tejto dobe šibe a tak idem vypnúť na hory. Krásne sviatky všem :)
Čo poviete na moje heavy metalové vajco /,,/ ?:) 

7 coments:

Morrigan povedal(a)...

super gifko,super vajce:) ja by som si urobila rockove,alebo death metalove:D

http://yn-spire.blogspot.sk/

stylish fox povedal(a)...

Ty si šibnutá hahaha :) Ten zajac je skvely

L I N D A povedal(a)...

super vajco :DD
aj tebe pekné sviatky ;)

Messy Simone povedal(a)...

najlešia "kraslica" :D a ten zajo !! :D ja mám zajaca a keď ide spať tak sa hentak šmarí o zem :D

Heather ♥ povedal(a)...

Já mám vajíčko s logem Metallicy, škrabala sem to asi hodinu. Na výsledek se můžeš kouknout ke mně na blog. ;)

Denisa povedal(a)...

To počasí se fakt jako zbláznilo:D já jsem se na jaro tolik těšila a vzhledem k tomu, že je venku snad 15645 metru sněhu se ho nedočkám:(

cara mia povedal(a)...

ten zajac! :DD a vajco je super, uži si hory.:))