Translate

Knihy, knižky, knižočky

12:43:00 Unknown 14 Comments

Dnes je veľmi príjemný deň, lebo som nemusela ísť do roboty a môj ocino mi zvestoval ráno novinu, že sa v BB koná v Divadle Štúdio Tanca- blšák s knihami! 
Potešila som sa a tak ešte pred obedom sme sa ta vybrali. Možno tým, že to bolo otvorené len od 9tej, tam zas toľko ľudí nebolo, no aspoň mi nevyfúkli knihy s ktorými som sa vrátila domov :) (posledná fotka)
Pôvodne sme sa tam vlastne hnali kvôli vinylom, hlavne oco. Tie však boli len na riedko, ale tak dve sa nám presa len ušli. Ak ste z BB akcia ešte trvá do 16tej. Have a nice dayyyyyy.
ps:triko Patti Smith som si dala urobiť

14 coments:

Ivana Klepáčová povedal(a)...

to vazne?! tam musím ist! idem si rýchlo pohladat adresu vobec netusim kde to je :)

L I N D A povedal(a)...

všetko chcem! ♥

Bonnit-S povedal(a)...

čo? ty si ulovila asi všetky najlepšie knižky :D

Unknown povedal(a)...

Lp ste nekupili ?prijemne citanie ,)

Heather ♥ povedal(a)...

Z nich jsem četla jenom Noc v Lisaboně....nejvíc se mi líbí ta o Micku Jaggerovi :D

Tina povedal(a)...

Hned bych šla taky na nějaká trh, škoda že se u nás nic takového nekoná.
Tínka

Misha povedal(a)...

uaaaaa woody allen no wayy!!!!!

Katie povedal(a)...

to tričko je boží! woodyho a micka mám doma dokonce :D

Unknown povedal(a)...

ved aj ja som išla, lebo tieto veci u nás tiež vôbec nebývajú

Ava povedal(a)...

Micka by som brala hned :D

moon povedal(a)...

yay woody, ta kniha je super:D vlastne vsetky od neho :D

Messy Simone povedal(a)...

polovicu z tých úlovkov ti závidím :) ja sa chystám do antikvariátu na konci týždňa tak hádam niečo nájdem :)

Unknown povedal(a)...

hej? a dobré je to?:)

Camomille povedal(a)...

jaaaaaaj vybrala by som si :)

http://camomille-sign.blogspot.sk/