Translate

wishlist -fall 2012

19:10:00 Unknown 6 Comments

Samé nepotrebnosti, ale tá kabelka! Do ručičky najlepšia! Špicaté topánky teraz pre mňa nr.1 ! A kožená sukňa do áčka. Túto sezónu mám hrozne chuť na nové tvary.Ešte keby som tak pochudla a natiahnúť sa do slimiek z vysokým pásom ...a bola by som spoko.... O:-)
Dúfam, že tento rok bude sneh len na Vianoce a dosť. Chcem opätky vždy a všade!:) Žiadny ľad!

6 coments:

Nathalie povedal(a)...

Fajnota veci :)

Unknown povedal(a)...

tá sukňa a kabelka ♥♥ :)

Unknown povedal(a)...

ja chcem cez zimu stavat snehuliaka :D,to znamena velmi vela snehu

Biancaprincipessa povedal(a)...

no ja dufam, ze sneh veru nebude - ten nejde dokopy s vysokymi topankami :) ako hovoris na vianoce a bohate staci :))
Inak môj blog práve oslavuje tretie výročie tak ťa pozývam na úplne prvú giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

L I N D A povedal(a)...

tá kabelka je boohoo ♥♥

Unknown povedal(a)...

dakujem pozriem sa:)