Translate

western

15:04:00 Unknown 8 Comments

Milujem vyčkávanie na poštárku. Samozrejme, že nie ked nosí účty. V pondelok mi konečne doniesla balíček z asosu. Som milo prekvapená, že sveter, ktorý mal byť údajne burgundy je nakoniec akýsi viac fialový. Takto na fotke to hádže dosť iný odtieň. Zaujal ma najmä detail tých retro gombíkov a napadlo ma, že ked vás nudí starý sveter stačí na ňom vymeniť gombíky. Jemná zmena je vždy good. Čiapka pre mňa netradičnej farby....mám rada také tie outfity, že ste celá v jednej farbe a k tomu zabiť niečo príkre. Táto ružová je taká zmrzlinková. Ešte som ju mala len raz, ale nosím ju v takom rasta štýle, lebo je dosť dlhá .

Momentálne som doma na PNke a nenormálne si to užívam. Mám dosť času loziť po nete a ďalej pozerať nejaké topánky. Nie je to veľmi rozumné, ale každú jeseň si kupujem nejaké čižmičky, ktoré mi samozrejme ani netreba len tak pre radosť :D. Dumala som nad týmito dvomi, ale rozmyslela som si to lebo typ č.1....predná časť sa mi nezdá nejaká pekná a typ č.2 sú zasa dosť vysoké. Za chvíľu bude mrznúť a nie je nič krajšie ako chodiť po ľade  po*ratou chôdzou a tŕpnuť, aby ste sa nevykydli. Preto tento raz zvíťazila klasika, ktorú nemusí asi tak 90% populácie :D Snád sa mi to podarí, lebo nie sú najlacnejšie. Som s nich úplne hotová. Pripomínajú mi Slasha.


Topánok nie je nikdy dosť. Veľmi rada sa prehrabúvam aj v botníčku mojej maminky. Na kovbojský typ máme vždy slinu a dnes mi darovala tieto hnedé s menčestrovou sárou. Sú trošku ťažké, ale dosť pohodlné a stabilné.Netuším ale akú kabelku by som k tomu mohla nosiť.
Jeden dizajnér raz povedal, že nič nepasuje k hnedým veciam lepšia ako biela. vraj čierna a hnedá sú katastrofa. Aký máte na to názor vy? O.o 
Teraz trošku odbočím od témy a prejdem ku knihám. Čítal niekto túto slávnu Na ceste? Som zatiaľ len na začiatku, ale začína to dobre. Ak to niekto z vás už čítal chcela by som vedieť aké s toho máte dojmy :). ...celý deň nerobím nič len čítam a pozerám filmy. Big Lebowski je fuckt dobrý spoločník ;-)
...a vypočujte si pesničku, je to náťach. Niečo ako novodobý zeppelin :D

8 coments:

L I N D A povedal(a)...

tie prvé boty sú super.. ešte PNkuješ?;/ už sa uzdrav

Bonnit-S povedal(a)...

ja som raz počula od nejakých "diktovateľov modnych trendov" že čierna a hnedá sa môžu kombinovať len na to človek musí mať odvahu a ja ju mám a hnedú mám najradšej s modrou, takou tou peknou :D
a knihu som ešte nečítala ale mám v pláne, no počula som na nu všelijaké reakcie, asi je to len veci vkusu a skoré uzdravenie teda :)

Vera Paradis povedal(a)...

páčia sa mi všetky tie boty :)

Siena in Style povedal(a)...

ten svetr je super!
http://sienastyle.blogspot.it/

Autumn. povedal(a)...

Kokos milujem svetre ♥
Song je skvelý. :3
A ten nápad s gombíkmi... by ma nenapadlo, ale máš pravdu. ;)

Natt povedal(a)...

juuuuuu svetr!

bebe povedal(a)...

ja som citala, a cakala som viac :) i ked jedna cast pri konci sa mi aj celkom pacila :)

Michi povedal(a)...

Na cestě jsem ještě nestihla, ale jinak je Kerouac jedním z mých favoritů; četla jsem jiný knížky/poezii a bezva! Jsem zvědavá na dojmy, až dočteš :)