Translate

On The Road

14:18:00 Unknown 9 Comments

Raz za čas odhodiť čierne veci a ponoriť sa do obľúbených 70tych rokov.......kedy inokedy ak nie teraz na jeseň?! Celé leto som sa tešila, že si môžem dať klobúčik a po večeroch pri sviečkach počúvať najväčšie70s pecky. A opäť ma chytajú  zvonáče . Chcelo by to nejaké nové...
Stále sa mi to behá hlavou..... Grand Funk  Railroad, Robert Plant , Janis Joplin, Ted Nugent, Keith Richards, kovbojky, pilotky,dlhé rovné vlasy, divoký západ, motorky, Amerika....ja som sa tak prehnala po slovenských poliach O:-)

boty-sekáč,rifle-od jane,tričko sugarbullet.com,šatka HM,kožák???,klobúk F&F

9 coments:

Misha povedal(a)...

DOKONALOST!!!!!

Unknown povedal(a)...

ty si :-* :)

Vanda povedal(a)...

skvele!

L I N D A povedal(a)...

najlepšie

kii povedal(a)...

toto je štýl!! toho sa drž :)

Natt povedal(a)...

supr fotky :)

Bella povedal(a)...

Super fotky, super klobouk a ten šátek...!

WorldByBella

Unknown povedal(a)...

Ďakujem vám :)

Eva povedal(a)...

toto je dobré :)