Translate

High Voltage

18:08:00 Unknown 8 Comments

Neznášam ked mám nádchu. Človek sa necíti nejak unavený,ale tá horúčava v ksichte a k tomu vystreľovanie do jedného oka ma privádzajú do šialenstva. Čerešnička na torte je , že musím taká chodiť do roboty. Celý deň som sa strašne tešila domov. Dnes mi prišiel balíček z asosu. Objednala som si čiapku a sveter. Neskôr uvidíte. Užívajte si zdravie. + trochu inšpiračných fotiek...

8 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

slovné spojenie go fuck yourself je úplne moje najna :D
a skoré uzdravenie ti prajem

L I N D A povedal(a)...

ani ja neznášam nádchu to je čosi zléééé.. :D uzdrav sa :?) pekné otečky

Nathalie povedal(a)...

Joooj skoro sa uzdrav, super fotky! :)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :)

Unknown povedal(a)...

díkes baby, som poctivo vyberala na čo teraz ,,fičím´´

Natt povedal(a)...

takéto obrázky sú super
fuck yourself, haha super :D

Autumn. povedal(a)...

Jéj, vidím že ďalšia spriaznená rockovo/metalová dušička ^^

Unknown povedal(a)...

pravdažee :) jedna z najlepších muzičiek :)