Translate

to be a rock...and not to roll

21:45:00 Unknown 6 Comments

Predstavujem vám kapelu, ktorá najviac ovplyvnila môj zatiaľ krátky život. Viem,že pre niektorých to nie je žiadna novinka,ale pre tých čo to nevedia to možno pomôže pochopiť v akom duchu a rozmýšľaní alebo štýle sa pohybujem. Nikdy ma tak  nenadchnú novodobé kapely ako táto.  Stále si myslím, že hudba minulých dôb je omnoho kvalitnejšia  než tá dnešná.... Nieže by bola zlá ale.......nieje tam ten ,,smrad´´ chápete.
Pre mňa najväčšia Rock n Roll-vá kapela v zložení Robert Plant, Jimmy Page, John Paul Jones a John Bonham.

6 coments:

L I N D A povedal(a)...

loveeeeee it

Autumn. povedal(a)...

Kto by ich nemal rád? :) ♥
Patria do mojej TOP 5 najobľúbenejších skupín. :)

Michi povedal(a)...

Zbožňuju! Miluju!!

Unknown povedal(a)...

.)Legenda ,Kult
dnesne kapely su dobre aj dost dobre aj genialne ale Sabbath,Zeppelin,Heep dali základ a to co urobili oni uz nedokaze nik a vela krat sa mi stane ze ked nieco pocuvam tak si poviem ved toto som uz pocul od Sabbath

Martina povedal(a)...

Hanbim sa ze som im nikdy nevenovala pozornost...ale po vypocuti tejto pesnicky...uz ma majúúú :D Inac som nevedela ze ta pesnicka vlastne bola pouzita pri filmy Girl With the dragon tattoo od Fincha...ze vlastne od nich prerobeny song...pecka proste

Unknown povedal(a)...

hej ja som si o všimla,raz to hralo na FMku a ja že.......to kto sa opovážil toto takto zelektrizovať!:D a ten film je ale ppč!