Translate

Svetríkovo

18:55:00 Unknown 10 Comments

Už sa pomaličky pripravujem na zimu. Kupujem skoro každý sveter čo mi padne do oka :D. Dnes som v sekáči vyhrabala takýto biely tradičný zimňák, v F&F-ku jemnučký čierny so zlatými niťami a v HMku pruhovaný. Som zvedavá na ten biely- k čomu sa bude dobre hodiť.......hm možno bledé rifle.....uvidíme :)
...no a Lemmy je bez svetra O:-) haha

10 coments:

Zuzankita povedal(a)...

tiež už mam dobru zasobu a mam aj biely ten je naj :) teším sa na outfity :)

www.karissaworld.blogspot.com

L I N D A povedal(a)...

prvý.. ňáááám

Elcasup povedal(a)...

Ten bílý! Závist. :)

Vera Paradis povedal(a)...

ľúbim svetríky :))

Romana povedal(a)...

hezké :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Natt povedal(a)...

svetre sú super :)

Bella povedal(a)...

Ten černý vypadá luxusně a hřejivě :-)

WorldByBella

A. povedal(a)...

ten pásikavý z hm som si nedavno kupila aj ja !
nazivo je omnoho krajsi ako sa na tejto fotke zda ;-)

Unknown povedal(a)...

že?! a ja ho tak rada nosím, je lahučký ako keby som na sebe nič nemala :)

Unknown povedal(a)...

aj je !;.)