Translate

1974

13:59:00 Unknown 9 Comments

Tieto dve čísla nemeckej  Burdy z roku 1974 uchovávam doma ako oko v hlave. Mám ich od starkej (ešteže všetko odkladá) . Ženy boli vtedy také ženské a väčšinou stále v sukniach. Toto je taká uponáhľaná a ,,pohodlná´´ doba, že si sama neviem predstaviť, aby som každý deň chodila v podpätkoch a sukni. Jasné, že je to sto krát krajšie než slečna v teniskách, rifliach a teplákovej mikine, ale s tým už nikto nič nenarobí. Myslím si, že sa to raz vráti naspäť.
Mám pokazený scaner tak som vám nejaké tie stránky len tak odfotila, no uznajte, že to malo šmrnc! Ktorý model vás oslovil najviac?. Mňa osobne všetky tie veľké okuliare, kožušinky a pierka v klobúku. O topánkach ani nehovoriac- hrubé podpätky milujem :)!
btw všimnite si tie reklamy na cigarety! :D 

9 coments:

L I N D A povedal(a)...

burda je super.. myslela osm si že už skončila ale nedávno som ju videla ešte v obchode!! :O pre mňa to bolo wooow

Ivana Klepáčová povedal(a)...

to je super! ja som najstarsie nasla z 80s ostatne omylom skoncili v zbere!!

Vera Paradis povedal(a)...

je to veľmi zaujimavé :) škoda, že my nič také doma nemáme :))

Nathalie povedal(a)...

V lete som s kamarátkou u nej doma našla presne také staré Burdy a neskutočne parádne sa v nich listovalo :)

Unknown povedal(a)...

mna napadli 80 roky moja suseda ,mala vzdy casopis burda a Bravo kde som nasiel vzdy nieco(bravo nebolo take srackove ako u nas) jej muz jej to kupoval v rakusku ,,,tie zeny naozaj boli take zenskejsie , aj ked zeny su krasne stale ale tie foto maju urcitu magiu

ochwey povedal(a)...

hipísácká reklama na cigarety je skvělá!!! (doma máme kopce Burdy rusky, mimo jiné, ale ony i ty nové mají něco do sebe. měla bych si nějakou koupit)

Unknown povedal(a)...

moj kamoš má ešte aj nejaké francúzske časáky zo 60tych rokov,pôjdem aj to nafotiť,na obálke je Sophie Loren v pôrodnici a drží práve narodené dieťa :D riadna vec

Unknown povedal(a)...

hej ona funguje a je proste trendová ako všetky ostatné časáky + asi ako si to môžeš ušiť :D

lola181 povedal(a)...

tak rada by som si v takýchto časopisoch prelistovala, má to skvelú atmosféru,ktorá z tých fotiek vyžaruje