Translate

DIY spike jacket

13:25:00 Unknown 12 Comments

Neviem prečo som sa k tomu neodhodlala skôr, ale pripnúť si na plecia kožáku ostne mi prišlo až teraz ako dobrý nápad. Jednak som furt zgúňala kožák, ktorý by mi nebolo ľúto prepichnúť a v piatok som taký konečne kúpila. Síce za 20cku, ale riskovať , že mi ho niekto vyfúkne sa mi nechcelo, tak som ho hned zobrala /sekáč/. Navyše je to mužský krivák, ale potešilo ma, že je skoro rovnaký ako ten môj požičaný (už vrátený) od Jane Razor TU
Zatiaľ som si urobila len plecia ale rozmýšľam ešte ten golier. Nechcem už pyramídky, ale len ostne. Čo poviete je to good ?:) Je to hrubánska koža čiže som tam dierky musela urobiť poriadnym sekáčom na mäso :D. Aby sa mi ostníky náhodou neodpadli, radšej som  do nich ešte pred nakrútením na šraubu  kvapla sekundové lepidlo.


12 coments:

L I N D A povedal(a)...

nenormálne pekná aj ja chceeem :)

Bonnit-S povedal(a)...

podľa mňa je menej niekedy viac

Unknown povedal(a)...

to ze si sikovna to viem ale prosim ta prezrad mi kde taketo kozene bundy predavaju ,ja mam kozak ale uz by sa hodilo kupit nieco ine a hodit nejake nasivky a ten moj veteran si nechcem znicit mam k nemu uctu

Unknown povedal(a)...

tak tuto som v sekáči kupila ale inak som to videla aj na http://www.metalshop.sk/bundy/bundy_kozene/p/bunda_krivak___sidovka/ no a ked kožené tak asi musíš chodiť len po obchodoch s koženými bundami nie ?:D

Unknown povedal(a)...

ved hej ale nechcem cisto novu a su strasne drahe preto ten sekac je jedinne riesenie

Unknown povedal(a)...

no to sú mi nároky :D tak jedine ju obnosiť musíš no čo :D alebo ju uviaž o auto a potom sa prejdite po dákych lúkach :D a bude vintage :DDD

Unknown povedal(a)...

to su nie naroky :D ,,KED SI CHCEM DAT NA BUNDU NASIVKY NEBUDEM KUPOVAT NOVU:D ale starsiu obnosenu ,,ja doma mam sidovku ale na tu si nasivky trepat nejdem :)

zelam skore utdravenie

Unknown povedal(a)...

uzdravenie :)

nikol povedal(a)...

juu riadne :D to si kde kupila tie ostne??

Unknown povedal(a)...

v music shope

Unknown povedal(a)...

:DDD

AmieDanger povedal(a)...

dik :D